Hellhole, FFG On Tour

Film Fest Gent On Tour

Elke maand laat Film Fest Gent je genieten van een avant-première filmavond in bioscopen over Vlaanderen en Brussel. Voor wie zich wil verdiepen is er steeds een Wide Angle die inzoomt op de film, zijn maker en thema's.
The jacket Mathijs Poppe FFG IDFA 1

The Jacket l 15.04

Met de zoektocht van een Palestijnse man naar een verloren theaterrekwisiet in de straten van Beirut werpt The Jacket een bescheiden blik op het belang en behoud van identiteit in ballingschap. Voor zijn eerste langspeler verdiepte de Belgische regisseur Mathijs Poppe zijn eerdere samenwerking met de Palestijnse acteur Jamal Hindawi en diens familie.

We hebben allemaal wel een favoriet in onze kleerkast hangen. Bij de ene is dat de trui van een ex-lief, de andere koestert het duurste kledingstuk. De in Libanon geboren Palestijnse theatermaker Jamal Hindawi doet beter en bereidt een theaterstuk voor waarbij de hoofdrol wordt toegekend aan een ... jas. Het is niet zomaar een vest, de lappenjas symboliseert de vele onderdrukkingen die het Palestijnse volk moet doorstaan. Wanneer Jamal na één van de theaterrepetities een noodgedwongen reis onderneemt doorheen Libanon, ziet hij hoe de opeenvolgende politieke en economische crises een hele regio en haar bevolking hebben ontwricht. Op de dunne grens tussen fictie en documentaire toont de zachtmoedige film The Jacket hoe Jamal omgaat met heimwee naar het land dat zijn ouders nog voor zijn geboorte zijn ontvlucht. KASK-alumnus Mathijs Poppe, die in 2017 al met Jamal en zijn familie samenwerkte voor zijn afstudeerfilm Ours is a Country of Words, documenteert op wiens schouders het lot het zwaarst weegt.

Wide Angle (online op 14.04)

  • Video-introductie met regisseur Mathijs Poppe
  • Essay i.s.m. met Fantômas
  • Videoessays i.s.m. met Filmscalpel

Deelnemende cinema’s 'The Jacket'

Tekengebied 102

FFG Wide Angle

Elke maand voorziet Film Fest Gent een Wide Angle bij de On Tour-film. Hierbij gaan we dieper in op de film, de maker, de thema's en meer. En dat dankzij verschillende auteurs met verschillende perspectieven, in woord en in beeld.

Festen poster

Festen l 20.05

Weinig Europese films hebben gemoederen en filmstijlen zo beroerd als Thomas Vinterbergs Dogme 95-film Festen uit 1998. Een familiefeest, een feest?

Familiefeesten zijn niet zelden een saaie bedoening met zatte nonkels en eindeloze koffietafels. Dan is dat toch even anders bij het verjaardagsfeest voor de patriarch Helge. Zoon Christian - die niet eens een uitnodiging ontving - besluit een bommetje te droppen: hij beschuldigt zijn vader ervan hem en zijn tweelingzus te hebben misbruikt. Wat volgt is een afbrokkeling van een rijke familie en diens opgehouden waarheden, een donkere farce die het filmlandschap compleet verstomde. Festen was in 1998 samen met Idioterne van Lars von Trier de eerste film gemaakt volgens de strenge regels van het Dogme 95-manifest, een pleidooi voor een 'zuivere' cinema - in tegenstelling tot de afgelikte en hoogtechnologische Hollywoodproducties. Geen extra belichting, muziek of fancy decors, wél handheld camera's en opnames op locatie. Een benadering die de ongemakkelijkheid en brutaliteit van Vinterbergs 'familiefilm' (niét in de traditionele zin van het woord) enkel op de spits drijft. Waar is da feestje?

Wide Angle (online op 19.05)

  • Recensie & context door Patrick Duynslaegher
  • Essay i.s.m. met Fantômas
  • Videoessays i.s.m. met Filmscalpel
High and Low poster still

High and Low l 17.06

Dat Akira Kurosawa dol was op samoerai en epiek is gekend, maar de Japanse regisseur toonde zich ook een meester in het misdaadgenre. Met High and Low als een absoluut hoogtepunt - nu gerestaureerd in 4K.

Rascineast Akira Kurosawa en rasacteur Toshiro Mifune, het is vaak een perfect huwelijk gebleken. Zo ook in de intense noir detectivethriller High and Low uit 1963. De film doet misschien minder belletjes rinkelen dan Kurosawa's legendarische klassiekers Seven Samurai en Rashomon, maar High and Low bleek een monstersucces en wordt door velen gezien als een van de allerbeste werken van de Japanse meester. De personages en plot puurde de filmmaker uit een Amerikaanse pulproman van Ed McBain. Mifune speelt Kingo Gondo, een rijke zakenman die op het punt staat een cruciale overname te financieren wanneer zijn zoon schijnbaar gekidnapt wordt. Gondo belandt in een moreel moeras. Kurosawa brengt een bloedstollende strijd tussen goed en kwaad (en alles daartussen), rijk en arm, penthouse en sloppenwijk. Een snoeihard sociaal drama en detectiveverhaal dat zelfs Hitchcock jaloers zou maken. Leuk weetje: Spike Lee legt momenteel de laatste hand aan een remake met Denzel Washington in de hoofdrol.

Wide Angle (online op 16.06)

  • Recensie & context door Patrick Duynslaegher
  • Essay i.s.m. met Fantômas
  • Videoessays i.s.m. met Filmscalpel

Voorbije On Tour-vertoningen 2025

Armand poster

Armand l 18.03

In het spraakmakende debuut van Halfdan Ullmann Tøndel vertolkt Renate Reinsve een beschermende moeder van een zesjarige zoon die beschuldigd wordt van grensoverschrijdend gedrag.

Wat als je halsoverkop naar de school van je zoontje wordt geroepen omdat hij de grenzen van een klasgenoot heeft overschreden? Vanuit die premisse vertrekt het Noorse morele drama Armand van Halfdan Ullmann Tøndel, de kleinzoon van Ingmar Bergman en Liv Ullmann die zelf lang op een lagere school werkte. Ergens tussen verschillende waarheden exploreert Tøndel meer dan enkel een schoolincident. Hij tracht diep door te dringen in de psyche van zijn hoofdpersonage Elisabeth, vertolkt door een weergaloze Renate Reinsve (The Worst Person in the World) die recht uit een Bergman- of Cassavetesfilm lijkt te komen. Een claustrofobisch portret dat in Cannes goed was voor de Caméra d'Or, de prijs voor het beste debuut.

Wide Angle

  • Recensie & context door Patrick Duynslaegher
  • Essay i.s.m. met Fantômas
  • Videoessays i.s.m. met Filmscalpel
All We Imagine As Light poster BE DEF normal

All We Imagine as Light l 18.02

Payal Kapadia's even dromerige als alledaagse verhaal over drie vrouwen in Mumbai won de Grand Prix op het filmfestival van Cannes.

In haar fictiedebuut schetst Payal Kapadia een (sfeer)rijk portret van drie vrouwen die op hun eigen manier zich proberen staande te houden in de chaos en eenzaamheid van Mumbai. De verpleegkundige Prabha wordt opgeschrikt door een plots cadeau van haar man van wie ze vervreemd is geraakt. Intussen poogt haar kamergenote Anu een plek te vinden in de stad om met haar vriend de volgende stap te zetten in hun relatie. De twee besluiten Prabha's collega Pavarty te vergezellen bij een trip naar haar kuststadje, waar de vele prikkels van een metropool nog niet zijn doorgedrongen. All We Imagine as Light is een introspectief meesterwerk over vrouwelijke connectie en verdiende al vergelijkingen met het werk van Chantal Akerman en Apichatpong Weerasethakul.

Wide Angle

  • Recensie & context door Patrick Duynslaegher
  • Essay i.s.m. met Fantômas
  • Videoessays i.s.m. met Filmscalpel
  • Online Q&A met de regisseur
Poster When the Light Breaks

When the Light Breaks l 21.01

Na een nationale tragedie blijft een kunststudente alleen achter met het verdriet voor haar geheime liefje. In dit intieme rouwdrama vermengt Rúnar Rúnarsson grote gevoelens, kleine gebaren en woeste landschappen om rouw invoelbaar te maken.

Tussen twee zonsondergangen volgt de vierde langspeler van de IJslandse regisseur Rúnar Rúnarsson de jonge studente Una die onverwachts haar geheime geliefde verliest. Ver weg van het melodrama, schildert de film een intens en gevoelig beeld van rouw, verbondenheid en de complexe dynamiek tussen liefde en verlies. Na zijn bijzondere mozaïekfilm Echo grijpt Rúnarsson terug naar het persoonlijke van Sparrows (2015) en Volcano (2011), twee sensoriële karakterstudies.

Wide Angle

FFG On Tour | seizoen 2024

  • A Different Man (Aaron Schimberg)

    Ergens tussen David Cronenberg en Charlie Kaufman nestelt regisseur Aaron Schimberg A Different Man, een bijtende satire en een revisionistisch 'Beauty & the Beast'-verhaal over een man die ontdekt dat een nieuwe verpakking niet meteen een nieuwe inhoud betekent.

    Filminfo

  • Soundtrack to a Coup d'État (Johan Grimonprez)

    Johan Grimonprez brengt jazz, de CIA en de Verenigde Naties samen tot een swingend geheel in zijn Soundtrack to a Coup d’État.

    Wide Angle

    • Recensie en regisseurschets door Patrick Duynslaegher
    • Essay i.s.m. met Fantômas
    • Videoessays i.s.m. met Filmscalpel

    lees de Wide Angle

  • May December (Todd Haynes)

    In Todd Haynes' verraderlijke melodrama May December spelen Julianne Moore en Natalie Portman een mysterieus kat-en-muisspel van verleiding, naïviteit en performance.

    Wide Angle

    • Recensie en regisseurschets door Patrick Duynslaegher
    • Essay i.s.m. met Fantômas
    • Videoessays i.s.m. met Filmscalpel

    lees de Wide Angle

  • L'Empire (Bruno Dumont)

    Bruno Dumont, een van de enfants terribles van de Franse cinema, is na het satirische France terug met een heerlijk absurdistische sciencefictionfilm dat enkel kan ontsproten zijn aan het brein van de regisseur van La vie de Jésus, P'tit Quinquin en Ma Loute.

    Wide Angle

    • Recensie en regisseurschets door Patrick Duynslaegher
    • Essay i.s.m. met Fantômas

    lees de Wide Angle

  • Dream Scenario (Kristoffer Borgli)

    Sick of Myself-regisseur Kristoffer Borgli laat Nicolas Cage opdraven in een ingenieuze fantasy-horrorkomedie.

    Wide Angle

    • Recensie en regisseurschets door Patrick Duynslaegher
    • Essay i.s.m. met Fantômas
    • Videoessays i.s.m. met Filmscalpel
    • Illustratie door Lisa De Vriese en essay door Silke Bomberna (Cage of Wonders)

    lees de Wide Angle

  • Golden Eighties (Chantal Akerman)

    Met Golden Eighties waagt Chantal Akerman zich aan een musical vol eighties bubblegum pop.

    Wide Angle

    • Essay i.s.m. met Fantômas
    • Videoessay i.s.m. met Filmscalpel
    • Bezoek Expo Chantal Akerman: Travelling
    • Tekstcollectie Sabzian

    lees de Wide Angle

  • La Piscine (Jacques Deray)

    Met La Piscine was regisseur Jacques Deray niet aan zijn proefstuk toe. Met al meerdere misdaadfilms en psychologische thriller op zijn palmares was deze klassieker de film die hem internationale faam bracht.

    Wide Angle

    • Recensie en regisseurschets door Patrick Duynslaegher
    • Essay i.s.m. met Fantômas
    • Videoessays i.s.m. met Filmscalpel

    lees de Wide Angle

FFG On Tour | seizoen 2023

  • Io capitano (Matteo Garrone)

    Gomorrah-regisseur Matteo Garrone volgt in Io capitano twee Senegalese tieners op doortocht van Dakar naar Sicilië. Een hallucinante en huiveringwekkende odyssee door de hoopvolle ogen van de jonge migranten, waaronder de ontdekking Seydou Sarr in zijn acteerdebuut. Zowel Garrone als Sarr vielen in de prijzen op het filmfestival van Venetië.

  • Goodbye, Dragon Inn (Tsai Ming-liang)

    De vaak tot de 'slow cinema' gerekende Taiwanese regisseur Tsai Ming-liang kenmerkt zich vanaf zijn debuutfilm Rebels of the Neon God (1992) al door een quasi-documentaire invalshoek gecombineerd met een trage, contemplatieve cameravoering. Goodbye Dragon Inn (2003) is een melancholische film over de sluiting van een cinema in Taipei. Alles wat zich tijdens een filmvertoning normaal gezien in de marge bevindt, wordt nu onder een vergrootglas gelegd. Van het ratelen van de filmprojector tot de zweetsokken van de bezoeker naast je. Via al die kleinigheden viert de film de collectieve belevenis van filmkijken.

    Wide Angle

    • Tsai Ming-liang geschetst door Patrick Duynslaegher
    • Essay door Michaël Van Remoortere i.s.m. Fantômas
    • Essay door Daphné De Weirt
    • Podcast gehost Tim Maerschand i.s.m. Urgent.fm

    lees de Wide Angle

  • Ghost Dog: The Way of the Samurai (Jim Jarmusch)

    Al sinds de jaren '80 is Jim Jarmusch één van de boegbeelden van de Amerikaanse indiefilm. Met zijn doorbraakfilm Stranger than Paradise (1984), een trage roadmovie, bewees hij van begin af aan al weinig interesse te hebben in plot of actie. Ghost Dog (1999), een mix van een samoeraifilm en gangsterepos begeleid door 90's hiphop, is meer toegankelijk dan zijn vroege werk, maar tegelijk een typische Jarmusch gekenmerkt door lange camerabewegingen en een diepzinnige protagonist.

    Wide Angle

    • Jim Jarmusch geschetst door Patrick Duynslaegher
    • Achtergrond bij de muziek door Tim Maerschand

    lees de Wide Angle

  • All the Beauty and the Bloodshed (Laura Poitras)

    Laura Poitras wist met haar vorige politiek geëngageerde documentaires, waaronder My Country, My Country (2007) en Citizenfour (2014), al een straffe reputatie op te bouwen. Met All the Beauty and the Bloodshed (2022) verlegt ze haar lens naar een andere kunstenaar, namelijk de baanbrekende fotografe Nan Goldin. Poitras portretteert Goldin als een kunstenaar voor wie haar werk zowel een politiek wapen als vorm van traumaverwerking is.

    Wide Angle

    • Historische achtergrond door Patrick Duynslaegher
    • Essay door Bart Versteirt in samenwerking met Fantômas
    • Essay door Shauni De Gussem
    • Podcast gehost door Bo Alfaro Decreton & Tim Maerschand - in samenwerking met Urgent.fm
    • Video-essays rondom All the Beauty and the Bloodshed - gecureerd door David Verdeure van Filmscalpel

    lees de Wide Angle

  • La double vie de Véronique (Krzysztof Kieślowski)

    In de jaren 70 studeerde Kieślowski af aan de Poolse filmschool in Łódź (waar onder andere ook Roman Polanski op de schoolbanken zat) en begon hij met het maken van documentaires. Daar bleef het echter niet bij: de Poolse regisseur schakelde over naar fictie waar hij diep filosofische films maakte over de meest innerlijke gedachten en emoties van mensen. La double vie de Véronique, misschien wel het hoogtepunt uit zijn carrière, gaat over de mystieke band tussen de Poolse Weronika en de Franse Véronique.

    Wide Angle

    • Essay door professor Poolse taal- en letterkunde Kris Van Heuckelom
    • Regisseur Krysztof Kieślowski in context geplaatst door Patrick Duynslaegher
    • Essay door Shauni De Gussem in samenwerking met Fantômas
    • Podcast gehost door Bo Alfaro Decreton & Tim Maerschand - in samenwerking met Urgent.fm
    • Video-essays over Kieślowski door Cristina Álvarez López en Adrian Martin - gecureerd door David Verdeure van Filmscalpel

    lees de Wide Angle

  • The Whale (Darren Aronofsky)

    Regisseur Darren Aronofsky (Requiem for a Dream, Black Swan) tekent met The Whale voor een fenomenale comeback van acteur Brendan Fraser (Crash, The Mummy Trilogy). Het zowel hartverwarmende als hartverscheurende drama portretteert een vader (Brendan Fraser), een teruggetrokken leraar, die contact probeert te maken met zijn vervreemde tienerdochter, vertolkt door rising star Sadie Sink (Stranger Things). Verwacht je aan een ontroerend portret van een man die zijn leven opnieuw betekenis wil geven.

    Wide Angle

    • Regisseur Darren Aronofsky geschetst door Patrick Duynslaegher
    • Essay door Silke Bomberna
    • Essay door Michaël Van Remoortere - in samenwerking met Fantômas
    • Podcast gehost door Bo Alfaro Decreton & Tim Maerschand - in samenwerking met Urgent.fm
    • Video-essays over Darren Aronofsky samengesteld door David Verdeure van Filmscalpel

    lees de Wide Angle

  • Alcarràs (Carla Simón)

    Felix Timmermans schreef ooit "Ik ben maar een arme boer (...), toch is het boerenleven het schoonste leven dat er bestaat". En geef hem maar eens ongelijk wanneer je de zonovergoten velden in het Catalaanse dorpje Alcarràs ziet in de gelijknamige film van Carla Simón. Alleen dreigt daar de boerenfamilie Solé haar boomgaard en thuis te verliezen na er generaties lang perziken te hebben geteeld. Simón is er trouwens zelf opgegroeid, bij haar oom in een familie van perzikentelers en put uit haar eigen jeugdverhalen. Alcarràs, nog maar de tweede langspeler van de cineast, won de Gouden Beer op het filmfestival van Berlijn en is een zomers, bitterzoet portret van een familie - en met hen een gehele levenswijze.

    Wide Angle

    • Recensie door Patrick Duynslaegher
    • Essay - door Boet Meijers - in samenwerking met Fantômas
    • Podcast gehost door Bo Alfaro Decreton & Tim Maerschand - in samenwerking met Urgent.FM

    lees de Wide Angle

FFG On Tour | seizoen 2022

  • Un beau matin (Mia Hansen-Løve)

    In Un beau matin, haar achtste film, regisseert Mia Hansen-Løve steractrice Léa Seydoux. Un beau matin is het portret van Sandra, een jonge weduwe en moeder, op een transitiepunt in haar leven. Worstelend met de repercussies van de zorg van haar vader, een filosofieprofessor op rust die lijdt aan een zeldzame vorm van dementie, kent ze tegelijk een renaissance in de liefde. Sandra woont samen met haar dochtertje in een kleine Parijse studio en gelooft dat haar liefdesleven voorbij is. Tot ze Clément, een oude vriend, tegen het lijf loopt en een passionele affaire begint.

    Wide Angle

    • Context door Patrick Duynslaegher
    • Essay - door Bart Versteirt - in samenwerking met Fantômas
    • Recensie door Joséphine Vandekerckhove
    • Video-essays gecureerd door David Verdeure - in samenwerking met Filmscalpel.com
    • Podcast gehost door Bo Alfaro Decreton & Tim Maerschand - in samenwerking met Urgent.FM

    lees de Wide Angle

  • Triangle of Sadness (Ruben Östlund)

    Triangle of Sadness is de nieuwste scherpzinnige satire en pijnlijke vingerwijzing van de Zweedse filmmaker Ruben Östlund, die er in mei op het filmfestival van Cannes zijn tweede Gouden Palm mee won. Als geen ander fileert Östlund onze cynische samenleving - gestoeld op klassenverschillen en weet hij de elite in zijn geprivilegieerde ivoren toren oncomfortabel te doen schuifelen. Een frontale aanval op ons kapitalistische systeem en een Gouden Palm-winnaar die het bladgoud van onze maatschappij schraapt.

    Wide Angle

    • Essay door Alexander De Man
    • Essay door Bjorn Gabriels - in samenwerking met Fantômas
    • Video-essays - door David Verdeure - in samenwerking met Filmscalpel.com
    • Podcast gehost door Bo Alfaro Decreton en Tim Maerschand - in samenwerking met Urgent.FM
    • Interview met Ruben Östlund door Bo Alfaro Decreton

    lees de Wide Angle

  • Il buco (Michelangelo Frammartino)

    il buco (it) • het gat (nl)
    Het 'gat' uit de titel ziet er niet veel meer uit dan een gat in de grond. Maar in Michelangelo Frammartino's derde film schuilt daaronder wel het Abisso del Bifurto, met zijn bijna 700 meter een van de diepste grotten in Europe. In 1961 besliste een groep speleologen om deze grot in Cherciara di Calabria in kaart te brengen. Dat lijkt een onspectaculair onderwerp, maar Frammartino - die evenzeer oog heeft voor het landelijke Italië - vat het in adembenemende beelden en maakte een uitgebalanceerd, minimalistisch filmgedicht. En dat was geen sinecure in een grot waarvan de wanden nog nooit zijn gestreeld door het daglicht. Cinema in zijn puurste vorm.

    Wide Angle

    • Recensie door Patrick Duynslaegher
    • Essay door Anke Brouwers
    • Essay door Bjorn Gabriels - in samenwerking met Fantômas
    • Video-essays - door David Verdeure - in samenwerking met Filmscalpel.com
    • Podcast gehost door Bo Alfaro Decreton en Tim Maerschand - in samenwerking met Urgent.FM

    lees de Wide Angle

  • Tokyo Story (Yasujiro Ozu)

    In Yasujirō Ozu's Tokyo Story wonen de gepensioneerde Shukishi en Tomi Hirayama samen met hun jongste, ongehuwde dochter op het Japanse platteland. Als ze besluiten hun kinderen in Tokyo en Osaka op te zoeken, draait het bezoek uit op een teleurstelling. Koichi en Shige blijken zo druk met zichzelf en hun eigen gezin, dat ze geen tijd voor hun ouders hebben. Ontgoocheld reist het echtpaar terug naar huis. Als Tomi onderweg ziek wordt, is het de beurt aan de kinderen om de lange reis af te leggen.

    Wide Angle

    • Recensie door Patrick Duynslaegher
    • Context door Tim Deschaumes
    • Persoonlijk essay - door Bart Versteirt - in samenwerking met Fantômas
    • Video-essay - door David Verdeure - in samenwerking met Filmscalpel.com
    • Podcast gehost door Bo Alfaro Decreton en Tim Maerschand - in samenwerking met Urgent.FM

    lees de Wide Angle

  • Vortex (Gaspar Noé)

    Na zijn uitzinnige films vol seks, drugs en geweld verrast Gaspar Noé met Vortex, een film over liefde in tijden van dementie. En dat volledig in split screen.

    Wide Angle

    • Recensie en context door Patrick Duynslaegher en Charlotte Timmermans
    • Literair essay - door Inge Coolsaet - in samenwerking met Fantômas
    • Essay over 'lichaam & geest' in de films van Gaspar Noé - door Sven Hollebeke
    • Video-essay - door David Verdeure - in samenwerking met Filmscalpel.com
    • Podcast gehost door Bo Alfaro Decreton en Tim Maerschand - in samenwerking met Urgent.FM

    lees de Wide Angle

  • A Chiara (Jonas Carpignano)

    Na eerdere vluchtelingen en de Roma in Calabrië belicht te hebben, sluit regisseur Jonas Carpignano zijn trilogie over de Zuid-Italiaanse regio af met een portret van een meisje dat haar vaders dubbelleven ontdekt.

    Wide Angle

    • Recensie en context door Patrick Duynslaegher
    • Literair essay - door Hanne Schelstraete - in samenwerking met Fantômas
    • Video-essay - door Chiara Grizzaffi en Astrid Ardent - in samenwerking met Filmscalpel.com
    • Podcast gehost door Bo Alfaro Decreton en Tim Maerschand, inclusief interview met Jonas Carpignano - in samenwerking met Urgent.FM

    lees de Wide Angle

  • Drive My Car (Ryûsuke Hamaguchi)

    Voor de On Tour van februari pakt FFG uit met Ryûsuke Hamaguchi's grandioze meesterwerk Drive My Car. De film werd in Cannes bedolven onder de lof en won er ook de prijs voor beste scenario. Drive My Car is gebaseerd op een kortverhaal van Haruki Murakami en volgt een theateracteur en -regisseur die ermee instemt om een stuk op te voeren in Hiroshima. Voor deze gelegenheid krijgt hij een jonge vrouwelijke chauffeur toegewezen die zich voornamelijk stilhoudt.

    Wide Angle

    • Recensie en context door Patrick Duynslaegher
    • Murakami & Hamaguchi - Luk Van Haute
    • Literair essay door Michaël van Remoortere - in samenwerking met Fantômas
    • Podcast gehost door Bo Alfaro Decreton en Tim Maerschand - in samenwerking met Urgent.FM

    lees de Wide Angle

Dit zijn alle mogelijke deelnemende cinema’s voor FFG On Tour

  • Studio Skoop

    Studio Skoop
    Sint-Annaplein 63
    9000 Gent
    studioskoop.be

  • Sphinx Cinema

    Sphinx Cinema
    Sint-Michielsbrug 3
    9000 Gent
    sphinx-cinema.be

  • The Roxy Theatre

    The Roxy Theatre
    Pieter Vanhoudtstraat 39
    3582 Beringen
    theroxytheatre.be

  • Cinema ZED - Leuven

    Cinema ZED
    Andreas Vesaliusstraat 9C
    3000 Leuven
    cinemazed.be

  • CC Binder

    CC Binder
    Forum 9
    2870 Puurs
    ccbinder.be

  • Flagey

    Flagey
    Heilig Kruisplein
    1050 Brussel
    flagey.be

  • CC Jan Tervaert

    CC Jan Tervaert
    Kaaiplein 34
    9220 Hamme
    jantervaert.be

  • CC Evergem - Cinema Westside

    CC Evergem - Cinema Westside
    Weststraat 31
    9940 Evergem
    cultuurcentrumevergem.be

  • CC Zoetegem

    CC Zoetegem
    Hospitaalstraat 18
    9620 Zottegem
    cczoetegem.be

  • CC Ter Dilft

    CC Ter Dilft
    Sint-Amandsesteenweg 41-43
    2880 Bornem
    terdilft.be

  • Leietheater

    Leietheater
    Brielstraat 8
    9800 Deinze
    leietheater.be

  • Netwerk Aalst

    Netwerk Aalst
    Houtkaai 15
    9300 Aalst
    netwerkaalst.be

  • Cinema Lumière Antwerpen

    Cinema Lumière Antwerpen
    Lakenstraat 14
    2000 Antwerpen
    lumiere-antwerpen.be

  • Cinema Lumière Brugge

    Cinema Lumière
    Sint-Jacobsstraat 36
    8000 Brugge
    lumierecinema.be

  • Cinema Lumière Mechelen

    Cinema Lumière Mechelen
    Frederik de Merodestraat 28
    2800 Mechelen
    lumiere-mechelen.be

  • Cinema Cartoon's Antwerpen

    Cinema Cartoon's
    Kaasstraat 4/6
    2000 Antwerpen
    cinemacartoons.be

  • CC Den Blank

    CC Den Blank
    Begijnhof 11
    3090 Overijse
    overijse.be/denblank

  • CC Westrand

    CC Westrand
    Kamerijklaan 46
    1700 Dilbeek
    westrand.be